İzleyiciler

7 Ağustos 2010 Cumartesi

Yalnızlık Vol.2

saat 2.52. ışık kapalı, arkada amongst the waves açık, evde kimse yok, bir tane kara sinek dolanıyo ortalıkta. tabi ki çirkin bir ses o. friends altta, durdurdum. birazdan izlemeye başlarım tekrardan. uyusam iyi olacak ama pek uyuyasım yok, ne yapsam bilemedim. yapacak hiçbir şeyim yok. ortam huzurlu, oda dağınık. müzik güzel, torrent açık o yüzden arada takılıyor. harddisk im hala bozuk. o yüzden müzikleri fizy deki playlist'imden dinleyebiliyorum. bugünkü maçın yorgunluğu var üzerimde, bacaklarım ağrıyor, bacak ağrısının coşkun olmasının bir diğer sebebi de bisikletle yardırmam olsa gerek. kendime bisiklet alasım var ama pahalı ya, istanbul'da bisiklet sürülmez ki! :/ çok da para. bilgisayarımı da yaptırmam lazım, nasıl yaptırıcam bilmiyorum. çok pahalı :/ garantideyken götürecektim annemin sözünü dinleyip. şimdi space-begin again başladı. yalnızlık güzel şey sanki? yoksa değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

falan filan